3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 03-10-2005 10:48
Als de motor loopt zit er een blikkerige rammel in de buurt van de koppeling.Na het intrappen van het koppelings pedaal is het weg.Waar moet dit worden gezocht???
Groetjes