Geplaatst: 01-10-2005 18:48
Hallo,
We hadden een citroen evasion (bj'96 - 68kw) binnen met ongeval, terwijl ook de distributieriem vervangen. Wagen start prima en draaide hier lange tijd, maar moest nog rechtgetrokken worden, daar heeft men gelast aan de wagen. Sedert de laatste werken start de wagen niet meer. Timing distributie is nog goed. De afsluitklep krijgt haar 12v hoe kunnen dit best verder controleren. Storingscodes uitlezen lukt niet (communicatie onderbroken) uit injectorleidingen komt geen mazout.
Wie weet raadt ? Dank bij voorbaat