Geplaatst: 08-06-2007 11:08
[81906]Goedemorgen heren,
Het probleem bij deze auto is als volgt en misschien wellicht heeft iemand ooit hetzelfde opgelost.
Bij het intrappen van de koppeling is er een zacht bonkend geluid hoorbaar ter hoogte van de bak en of
het koppelingshuis. Druklager en versnellingsbakolie al vervangen, geen resultaat.
Auto heeft een 2-massa vliegwiel, zou het hier aan kunnen liggen?
Alvast bedankt voor reacties,
Teun van der Heijden