4 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 09-06-2007 11:59
Peugeot 307 die als je op lage toeren weg rijd naar benzine stinkt.Als je wat steviger optrekt ruik je geen benzine.Misschien kent iemand deze klacht???