Geplaatst: 12-06-2007 11:42
[82183]Klant komt met het volgende probleem, de automaatbak schakeld bij 85km/h steeds tussen twee versnellingen.
Ook zijn de schakelmomenten heel afwisselend.
Aut.bak uitgelezen, geen storingen. Oliepeil is goed en olie is schoon.
Dealer geeft advies om stuurapparaat te vernieuwen.
Iemand nog suggesties???
Alvast bedankt voor de reakties.