Geplaatst: 15-06-2007 0:44
[82392]airbag fout in best. airbag.
gaan de wikkelingen in het stuur vaker kapot of is het een questie van inspuiten van stekkertjes???
weinig ervaring met 307
bij oudere peugots altijd stekkertjes onder stoelen.
wie heeft hier ervaring mee???
groeten ido.