Geplaatst: 16-06-2007 14:24
[82478]hallo , heb een probleem met de abs van een passat 2.8 ack motor geeft abs storing en lampje van remolie brandt , en we komen niet in stuurapp. om uit te lezen ook niet bij de daeler , heb 2 constante spanning op pin 17 en 18 , heb massa op 19 en 16 is massa door pompmotor en heb +15 op pin 15 denk zelf aan abs pomp/computer, iemand ervaring ? gr. jeroen