moter storing (autodiagnose) gaat elke keer branden

3 reacties

Merk
Peugeot
Model
806
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-06-2007 15:14

[82600]hoi allemaal
ik zit met een probleem met een 806 het waarschuwings lampje van de moter storing (autodiagnose) gaat elke keer branden hij is al uitgelezen maar daar kwam niks uit
het begon met tijdens het rijden het lampje ging aan en het toeren tal ging naar beneden net of hij wou uitslaan na 3 sec ging het lampje uit en het toeren tal ging weer omhoog
ook met starten als de sleutel werd omgedraait en het betrefende lampje niet ging branden krijg je hem ook noet aan
tijdens het rijden dat hij konstand aan gaat en dus ook dat ik schokkend rijdt
en ook tijdens het statsinaar draaien ven de moter gaat de moter hikken we dachten eerst aan de dubble relais maar daar hebben we een andere op gedaan maar de auto bleef het zelfde doen
we heb ook nog de reserve sleutel geprobeert maar met het zelfde probleem

mvg peter