Geplaatst: 03-06-2006 0:24
[57385] Hier zit abs op zonder vacuum deze auto heeft een keihard pedaal (de bekrachtiging van deze auto wordt geregeld door een servopomp die elektrisch word aangestuurd) deze draait
niet, heeft iemand hier ervaring mee en is dit een losse pomp
die je kunt vervangen?????
groeten ido