Geplaatst: 03-06-2006 17:56
[57415] hallo
Ik heb het probleem dat de wagen volledig trilt bij stationair toerental.
Kan de oorzaak liggen aan het dubbelmassa vliegwiel .
Ik heb daarmee al eens een probleem gehad en dan trilde hij enkel bij optrekken maar niet op stationair.
ook bij het rijden trilt de auo nu volledig.
Wie weet een oplossing