Geplaatst: 05-06-2006 17:04
hallo ik heb een golf 3 1.8 66kw uit 1992 en hij loopt op 3 cilinders nou heb ik het volgende al gedaan om het op te lossen alle vacuum slangen vernieuwd,rotor verdelerkap bougie's
we hebben compressie gemeten en cilinderlek test allemaal perfect en nog loopt hij op 3 cilinders
hij krijgt benzine en hij vonkt ook maar doet niet mee rara wat is het ik heb hem uit gelezen en toen werd er aangegeven hallgever geen signaal !maar het lijkt mij dat hij het zonder signaal helemaal niet doet ! wie weet de oplossing het is de 3de cilinder
gr nick
???