Geplaatst: 07-06-2006 7:47
Motor goed draaiend weggezet en andere morgen op 3 cil lopen. Gekeken en lekkage langs uitlaatkleppen 2e cil. Wat is nu wijsheid kopdemontage of eerst reinigingsmiddel? Kan er ook evt. een hydr. stoter verstopt zitten (geen olieterugvoer.