Kleppen

10 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Astra-F
Onderwerp
Motor
Motorcode
X1.6XEL
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 07-06-2006 7:47

Motor goed draaiend weggezet en andere morgen op 3 cil lopen. Gekeken en lekkage langs uitlaatkleppen 2e cil. Wat is nu wijsheid kopdemontage of eerst reinigingsmiddel? Kan er ook evt. een hydr. stoter verstopt zitten (geen olieterugvoer.