Geplaatst: 07-06-2006 13:51
[57640] 406 break uit 1999. Wanneer de wagen met de afstandbediening op en van het slot is geweest, en het
contact wordt weer ingeschakeld dan gaat de richtingaanwijzer links knipperen. Bij het wegzetten en op slot doen
staat de r.a.w schakelaar gewoon in de middenstand.
Is dit een storingkje in de r.a.w schakelaar of kan het dieper zitten?