Geplaatst: 06-10-2005 15:33
Hallo beste vaklui,
ik heb hier een bmw 320d uit 98, waarvan ik de hogedrukpomp(brandstofpomp) heb vervangen,
maar nu moet hij nog afgesteld worden, moet dat perse met de computer gebeuren? of is er een ander mogelijkheid?
de pomp is een tweedehandse van een demontagebedrijf gekocht
het is een VP 44 pomp.
alvast bedankt arie