Geplaatst: 09-10-2005 21:08
[39965] Beste techneuten
Heeft er iemand een idee wat de oorzaak kan zijn namelijk een co waarde van 5% op de autokeuring en dat terwijl deze wagen op bedrijfstemp was en nog maar 9000 effectieve km heeft.Ik dacht aan de lamba. Maar de motor die draait als een uurwerk bij stationair alsook in bedrijf niet van op te merken.Ik heb geen vermoeden wat het zou kunnen zijn .Kan iemand mij een hulp bieden .Alvast bedankt