SLECHT LOPEN ALS WARM IS

6 reacties

Opgelost

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Type
Polo III
Onderwerp
Motor
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 10-10-2005 12:52

Wij hebben een polo staan

gallopeerd als warm is heeft neiging om af teslaan

auto liep slecht trok vacuum bij rembekrachtiger naar inlaat spruitstuk die slang is vernieuwd, liep nog slecht toen hebben we de inlaat spruit stuk pakkingen vv nog niets goed auto is bij de vw dealer geweest zelf die komen er niet uit auto doet het alleen als ie warm is bv bij stoplichten stil staat heeft ie de neiging om af teslaan het gaat wel om een automaat meschien dat het daar een ligt co% lamba alles is goed ???????????