Geplaatst: 09-06-2006 20:37
als je optrekt houdt de auto in en sputtert tegen, laat je het gas los verdwijnt dit euvel en rijdt hij normaal. Wil van 1 naar 2 of 2 naar 3 optrekken dan opnieuw inhouden. Luchtfilter, benzinefilter en bougies vervangen..........
Hints????