airco te hoge druk

21 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Sharan
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-06-2006 23:06

[57954] hallo mannen en vrouwen,

Mijn probleem luidt als volgt; airco was leeg ,deze afgeperst ,geen lekkage ,goed gevacumeerd ,en de juiste hoeveelheid gas erin,nou is die hoge druk veel te hoog hij loopt op tot 26 bar

er zitten twee ventilatoren bij de motor,een draait op twee snelheden waarvan de hoge snelheid word ingeschakeld door de druksensor van de airco.en die andere vanilator komt pas in als de motor een temp beriekt heeft van 110 graden ,dus driekwart op de meter

heeft iemand een antwoord voor mij