Geplaatst: 13-06-2006 23:24
[58028] Hallo,
Mijn zus heeft een golfje gekocht. Ik vind dat het zeer matig trekt en pas vanaf 3000toeren, wat toch traag is voor een turbodiesel. Iemand suggestie's? Katalysator verstopt? De motor heeft maar 110000km's. Gewone dingen zoals luchtfilter enz.. zijn ok. Mag de turbodruk verhoogd worden? Er is een brandstofpomp met mebraan om de turbodruk te laten inwerken op het debiet van de pomp. Er zit geen intercooler op.
Bedankt!
Eddy