Geplaatst: 14-06-2006 21:06
[58092] Hallo collega's,ik ben bezig met een Astra f waarvan het rempedaal hard aanvoelt als je voor de tweede keer remt en dan dus slecht remt.Het lijkt net of de rembekrachtiger niet werkt.
De vacuumpomp zit achter op de dynamo en is al vervangen,maar dit gaf geen resutaat.Alle slangen zijn in orde,geen lekkage.
Denk zelf dat de rembekrachtiger niet goed werkt.
Wie heeft dit probleem wel eens gehad.
Alvast bedankt gegroet Dirk.