Geplaatst: 15-06-2006 13:19
[58138] airco werkt niet . Gas is oke , programmatie ook ok
maar de ventilatoren werken niet ( alle 2 ) kheb ze al met tech 2 aangestuurd en dan werken ze wel ;ook al de relais en bedrading uitgemeten maar is allemaal oké ; heb ook al de ecc module vervangen , maar zonder resultaat
wie kan me helpen ?
Denk aan het motorstuurapparaat