Geplaatst: 16-06-2006 20:30
[58214] Hallo,
wij hebben een 3tal opels in onderhoud. Van allemaal gaat de startmotor geregeld kapot door mee te draaien. Dan vervangen we het contactslot (elektrisch gedeelte) en de startmotor. Maar het blijft gebeuren... Iemand enig idee wat we verkeerd doen? Of is dit gewoon een opel ziekte? Ik hoorde al van andere mensen die een paar jaar met een corsa reden dat ze in die periode ook zeker 2 maal de startmotor vervangen hebben...
Heeft er nog iemand dat probleem?