Startmotor 1.7 D en TD

7 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
1.7 D en TD
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-06-2006 20:30

[58214] Hallo,

wij hebben een 3tal opels in onderhoud. Van allemaal gaat de startmotor geregeld kapot door mee te draaien. Dan vervangen we het contactslot (elektrisch gedeelte) en de startmotor. Maar het blijft gebeuren... Iemand enig idee wat we verkeerd doen? Of is dit gewoon een opel ziekte? Ik hoorde al van andere mensen die een paar jaar met een corsa reden dat ze in die periode ook zeker 2 maal de startmotor vervangen hebben...

Heeft er nog iemand dat probleem?