Geplaatst: 15-06-2006 21:36
Deze auto houdt af en toe in en loopt tijden het inhouden dan ook onregelmatig (maar vevolgen kan hij ook een tijd lang weer perfect draaien) storingslampje blijft uit en er zitten geen fouten in het geheugen (het is net of hij tijdelijk niet op alle 6 cil loopt) komt dit vaker voor bij deze typen?
groeten ido.