Geplaatst: 18-06-2006 11:17
[58279] auto betreft een mercedes 300 D bouwjaar 1992 , de kachel blijft warme lucht blazen ook als je de kachel op koud zet, het is een electrisch geregeld systeem, wie heeft dit probleem al eens bij de hand gehad. ik heb al horen zeggen dat het een thermostaat klep was ? .