rammeltje in inlaatspruitstuk

2 reacties

Merk
Nissan
Model
Primera
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-10-2005 16:05

[40265] Bij een Primera 1.6 doet zich het volgende probleem voor.

Wij denken een rammeltje te horen in het inlaatspruitstuk.

Andere mogelijkheden zoals dynamo, waterpomp, aircopomp enz. hebben we al uitgesloten door de riemen te demonteren.

Het geluid heeft iets weg van resoneren.

Zou het een rammellende klep in het inlaatspruitstuk kunnen zijn, bijvoorbeeld EGR-klep of stationair-stelmotor ?

Komt dit meer voor bij een km.stand van 78.000