Geplaatst: 21-06-2006 8:25
[58515] Dag,
Bij mijn eigen golf. 81kw tdi komt er sinds de tuning een gelige rook uit bij volle belasting. Hij is getuned van 110 naar 145 pk. De vliegwielen gaan ook maar een half jaar mee maar da's normaal bij een getunede tdi :) . Het rare is echter de gele rook. Zwart en wit zijn bekend maar het is echt geel. Zelfs dusdanig dat je het in de binnenspiegel ziet.
Ik hoop dat iemand van jullie hiervoor een verklaring kan geven zonder dat ik de tuning eraf moet laten halen.