Geplaatst: 23-06-2007 21:40
[82959]Zopas nieuwe remschijven en remblokken rondom vervangen alsook nieuwe banden en nieuwe velgen gemonteerd.
Als ik om en bij de 80 km/u kom begint het stuur te trillen , als ik dan ook nog rem dan word het trillen alleen maar erger.
Als ik boven de 100 km/u kom is er niets aan de hand, maar als ik dan rem en kom ongeveer aan de 80km/u begint het trillen weer.
Wie kan mij helpen om dit zeer vervelend probleem op te lossen.