Geplaatst: 25-06-2007 19:34
[83106]Klant van mij klaagt dat de auto soms (vaak bij het nemen van een bocht) naar bezine stinkt. Dit gebeurt niet vaak dus ik heb het niet waar kunnen nemen.. Slangen en leidingen gecontroleerd maar niets aan te zien.
Wie herkent dit probleem?
René