Geplaatst: 26-06-2007 23:38
[83217]klant heeft als klacht dat de auto storing remsysteem geeft en dan bij het rustig remmen de abs inslaat
inmiddels valt ook af en toe de snelheidsmeter en de stuurbekrachtiging uit. auto uitgelezen in de abs computer valt niet te komen op geen mogelijkheid zowel met de diag als de lexia geprobeerd. en bij het instrumenten paneel geeft hij tijdelijke storing wegvallen snelheids signaal.
heeft ieman ddit ooit gehad???