Geplaatst: 28-06-2007 8:21
[83284]Hallo
De auto schud wat omdat het stationair toerental schommeld.
Dit is met koude en warme motor maar dit is soms aanwezig.
Het toerental wisseld een 200 toeren, de stekkers aan de pompverstuivers heb ik al zuiver gemaakt.
Wie kent dit probleem?
groeten mark