Geplaatst: 01-07-2007 23:41
ik heb hier een V40 diesel die geen vermogen meer heeft.
Andere EGR klep gemonteerd (oude was dichtgeslibt)
Het lijkt net of de uitlaat compleet dicht zit, maar dat is niet zo want die is al even gedemonteerd geweest.
Als je gas geeft duurt het gewoon even voordat de motor 'oppakt' en langszaam klimt hij in de toeren.
Waar moet ik beginnen? Uitlezen geeft geen foutcodes.
Groeten Harold