Geplaatst: 04-07-2007 10:34
[83747]Goedendag heren, mijn vraag is kort en wellicht eenvoudig te beantwoorden.
Een monteur van ons, heeft een passat 1.9tdi van 2002, heeft interresse in een navigatiesysteem afkomstig uit een Golf 4 van juli 2003. Is het mogelijk om deze double-din-unit zonder al te grote problemen in de Passat te plaatsen?
Alvast bedankt,
Teun