Navigatiesysteem

3 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-07-2007 10:34

[83747]Goedendag heren, mijn vraag is kort en wellicht eenvoudig te beantwoorden.

Een monteur van ons, heeft een passat 1.9tdi van 2002, heeft interresse in een navigatiesysteem afkomstig uit een Golf 4 van juli 2003. Is het mogelijk om deze double-din-unit zonder al te grote problemen in de Passat te plaatsen?

Alvast bedankt,

Teun