Geplaatst: 05-07-2007 20:53
[83842]hallo
De auto rookt erg en de motor schud dan net of de pomp verkeerd staat.
De auto gaf foutcode op de elect. klep op de pomp deze is vervangen maar het probleem bleef.
Auto opnieuw uitgelezen foutcode op krukas sensor met meeten geen toerental.
Krukas sensor vervangen heb signaal maar de auto lijkt slechter te lopen als eerst.
wie kan mij helpen mark