Geplaatst: 18-10-2005 22:28
[40572] Hallo ik heb een bmw 320d e46 van 2000 als ik de motor afzet
dan hoor ik na het afzetten een tik meestal twee keer achter elkaar. Hier heb ik al naar geluisterd en komt waarschijnlijk van de distributieketting af, kan dit te maken hebben met de spanner omdat na het afzetten van de motor de oliedruk wegvalt ?