Geplaatst: 20-10-2005 22:38
[40702] hoi mense. ik heb hier een polo uit 92 rechthoekige koplampen.met koude motor een tikkend/kloppend geluid hoe warmer hoe minder het geluid. drijfstang lagers al vervangen en ook stoters.
zouden het kantelende zuigers zijn of piston pen lagers?
wat denken jullie,eerder meegemaakt?
nick