Geplaatst: 25-06-2006 11:10
[58800] ASTRA H Z16XEP MET easytronic
de wagen start niet meer ; op het display komt er een F . Defectcode P1700 ( onderhoud easytronic ) ; de rempedaal trap ik in ; als ik de startmotor bedien dan draait de motor , mar kan niet rijden ( F op display )
wie kent dit probleem ?