Geplaatst: 27-06-2006 20:51
[58979] Bij het optrekken brandt het lampje van de motor en defectcode P 234 Negatieve afwijking ; luchtmassameter is reeds vervangen zonder resultaat ; inlaat ziet er goed uit , vacuumleidingen ook , software is aangepast ,
wie kent dit probleem ?