Geplaatst: 28-06-2006 15:39
[59016] Goedenmiddag collega's.
Ik heb ff hulp nodig bij een probleem van deze auto.
De auto blijft naar rechts trekken,ondanks alles wat we gedaan hebben.
Het volgende is gebeurd:
Imitatie LM velgen vervangen door orginele.
Andere banden geprobeerd.
Banden en velgen (staal) van een zelfde model volvo gemonteerd.
3x uitgelijnt bij ons,2x bij euromaster,1x bij Profile...
Conclusie van alle 3,alles staat goed.
Draagarmen vervangen.
Banden gedraaid,DOT aan de binnenkant.
De auto iets meer uitspoor gegeven.
Bandenspanning is uiteraard hetzelfde aan beide kanten.
Nu komt het rare,de klant blijft beweren dat ie met zijn winterbanden met stalen velg géén last heeft!?
Iemand nog tips of iedeen?Want ik ben er aardig doorheen..
M.v.G
Niels