diesel slaat niet aan

8 reacties

Merk
Peugeot
Model
206
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-10-2005 19:20

[41039] Hallo , ik heb een 206 diesel ingeruild waar een andere motor is ingebouwd, na deze actie slaat hij niet meer aan, de brandstofpomp is bij een bosch dieselcenter gecontroleerd, deze zeggen mij dat er een verkeerd motortype inzit WJY volgens kenteken moet er een WJZ motor in kan iemand mij het verschil vertellen of andere oplossingen aangeven, als we het inlaatspruitstuk demonteren slaat de motor op remreiniger wel aan,maar komt dan vermogen te kort, compressie is ok, timing van riem is ok, ??????