Geplaatst: 30-06-2006 15:25
[59118] Na een dag stilstaan slaat de motor pas na even doorstarten rommelig en met een grote grijs/witte wolk aan.
Gloeisysteem is OK.
brandtoffilter uit voorzorg vervangen.
Lekleidingen vervangen.
Afsluitklep op brandstofpomp gecontroleerd.
Motor loopt verder OK en presteerd goed.
Verbruikt geen olie of koelvloeistof.
Ook het brandstofverbuik is OK. (1:17 - 1:20)