Geplaatst: 03-07-2006 22:17
[59288] Geachte lezers,Heb een probleem met een airco display van een seat toledo,als hij een tijdje in de zon heeft gestaan werkt mijn display niet meer, doet helemaal niets meer, de volgende morgen doet alles het gewoon weer,wie heeft dit al eens mee gemaakt en weet wat ik moet doen,mischien dat dit vaker voorkomt.en waar zit de buiten temp voeler bij dit type.
bvd Hans