Stationair ploffen Golf Cabrio 1982

4 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Onderwerp
Motorcode
1800 i DX
Eerste inschrijving
januari 1982
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-07-2006 16:44

[59537] Probleem met stationair draain van de motor.

Dan is er nl 1 cilinder die niet mee doet, de 1e of de 4e, ligt er aan hoe je de ontsteking plaatst.

Hij loopt dan op 3 cil.

Als ik de bougiedop van de cil haal merk ik geen verschil.

Andere ontsteking geprobeerd, nieuwe contactpunten geplaatst met rotor en verdeler, nieuwe kabels en bougies.

Kan er ergens speling op zitten zodat de contactpunten niet open gaan in een bepaalde stand?

Wie kent dit verschijnsel??