Geplaatst: 08-07-2006 16:44
[59537] Probleem met stationair draain van de motor.
Dan is er nl 1 cilinder die niet mee doet, de 1e of de 4e, ligt er aan hoe je de ontsteking plaatst.
Hij loopt dan op 3 cil.
Als ik de bougiedop van de cil haal merk ik geen verschil.
Andere ontsteking geprobeerd, nieuwe contactpunten geplaatst met rotor en verdeler, nieuwe kabels en bougies.
Kan er ergens speling op zitten zodat de contactpunten niet open gaan in een bepaalde stand?
Wie kent dit verschijnsel??