Geplaatst: 09-07-2006 11:13
[59570] Bij deze wagen brandt het lampje van de motor bij het optrekken ; luchtmassmeter vervangen en de motor trekt al veel beter op ; na controle blijkt er een scheur te zitten in de intercooler ; wie heeft dit ook al meegemaakt bij een omega b x20dth 1999
zou de turbodruk te hoog zijn , of is dit gewoon een materiaalfout van de intercooler ?
DANK