intercooler

4 reacties

Merk
Opel
Model
Omega
Type
Onderwerp
Motorcode
X20DTH
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-07-2006 11:13

[59570] Bij deze wagen brandt het lampje van de motor bij het optrekken ; luchtmassmeter vervangen en de motor trekt al veel beter op ; na controle blijkt er een scheur te zitten in de intercooler ; wie heeft dit ook al meegemaakt bij een omega b x20dth 1999

zou de turbodruk te hoog zijn , of is dit gewoon een materiaalfout van de intercooler ?

DANK