niet stationeer draaien

2 reacties

Opgelost

Merk
Peugeot
Model
206
Type
206
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.4
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-04-2007 15:38

auto rijd goed alleen hij blijft niet stationeer lopen geen fout melding in computer. je kan gewoon rijden maar als je de koppeling intrapt valt hij uit.alle sensoren schoon gemaakt maar niks helpt iemand een idee? peugeot garage gebeld en die zeggen bobine maar dat lijkt mij sterk dan zou de auto immers helemaal niks moeten doen