Geplaatst: 10-07-2006 18:01
[59666] Staat hier een Astra-G X18XE1 1999, loopt koud prima, schiet na 10 min in storingscode, en gaat op 3 cilinders lopen,P0102 staat voor onderbreking injector-circuit cil.1, zou vlgs Opel wijzen op een "hangende" injector, erop tikken helpt niet, benzinefilter volgekiept met Forte, ook geen verbetering, wordt injector soms uitgeschakeld ivm weg vallen van de vonk????