Geplaatst: 11-07-2006 22:06
[59761] bij deze nieuwe wagen gaat de brandstofmeter maar tot halverwege als de tank vol is ; als ik de meter met tech 2 aanstuur werkt hij wel ;
blijkbaar zijn er 2 types van vlotters , wie kent dit , en heeft hier al problemen mee gehad ?