Geplaatst: 21-04-2007 15:39
[78900] Deze Transporter wil soms niet aanslaan, het maakt niet uit of de motor warm of koud is, heb het contactblokje al vervangen en geeft geen storing in de startonderbreker aan. Soms gaat het weken goed zonder problemen en dan moet je soms 6 a 7 keer starten voordat de motor aanslaat. Als de motor aanslaat loopt deze meteen goed, zat zelf aan de magneetklep op de pomp te denken. Heeft iemand nog een ander idee?