Geplaatst: 22-04-2007 19:45
[78961] hallo
Ik heb net een polo 1900SDI gekocht af en toe flikkert het gloeilampje van de voorgloeispiraal in mijn dashbord tijdens het rijden of stationair toerental. Maar doet dit niet altijd. Weet iemand er raad mee of wat de storing zou kunnen zijn.
Mijn gloeierkaarsen zijn ok.
Motor draaid zeer goed. heeft net 140.000 km.
Is het lampje van de voorgloeispiraal ( oranje)