Geplaatst: 18-06-2007 14:01
In het begin trok de auto niet goed.
Lm meter vervangen, (deze gaf hij aan middels foutcode).
Nu zit hij weer helemaal in elkaar, en nu loopt hij nog slechter,
foutmelding 462c ( turbo compressordruk, regellimiet niet bereikt).
heb hem nu weer voor de helft opengemaakt dubbelchecken of alle
slangen en stekkers wel goed zitten en niets gevonden.
Wie heeft raad en advies?
Ook gaat het lampje van voorgloeien onder het rijden brandden.>????)