Geplaatst: 20-06-2007 12:13
[82730]hallo
Ik heb een probleem met een senic welke soms even inhoud bij optrekken.
De auto heeft geen foutcodes.
De klant had het idee dat het gebeurde bij afremmen en dan weer optrekken,
als de auto in de garage is doet deze het goed.
Wie weet hier meer van?
groeten mark
p.s de klant gaat met de auto op vakantie en heeft hier geen goed gevoel bij.